Friday, November 4, 2011

Demophobia

Ma olen märganud, et mul on probleeme suitsetamisega. Ehk siis täpsemalt suitsetajatega. Kui ma vahepeal hakkasin arvama, et üha enam inimesi tegelevad mittesuitsetamisega, siis viimasel ajal on hakanud tekkima vastupidine tunne. Ja see on häirima hakanud. Ja mitte see, et teised suitsetavad vaid pigem see, et mina ei suitseta. Hiline puberteet ja vajatus kuskile kuuluda? Aga kuidas sa kuskile gruppi kuulud, kui sa pelgad suuremaid inimrühmi? Vabandust, A. Ja T. ka.

"noh vanaisad on meil kõigil toredad targad mehed kahju et lapselastele miskit külge ei hakand" - Jürgen Rooste

"jõuan tagasi koju mu koer on vahepeal rääkima õppinud puhtast igavusest et keegi temaga ei tegele naine on niigi me lastega jännis

koer räägib mulle et tal on tunne et ta peab tegema midagi enda jaoks et ta tunneks end täisväärtusliku ja tähtsana

siiamaani oli ta nagu maetud koju korteriseinte vahele vaid harva telekat vaadates tundis et saab natuke õhku see pidi teda hulluks ajama nüüd aga helistab ta aeg-ajalt automaatvastuvõtjatele ja jätab luulelisi teateid nagu:

ajahämust kerkib hõllandusi pilvepihk on tumm metsaserval kurblik susi ülal katkend taevakumm

istume taga köögilaua ääres mina laua taga taburetil tema põrandal

joon rohelist teed suhkruga kuskil mängib blondie "broken glass" (demo) mõtlen et kui läheks teise tuppa ja küsiks naiselt et kas tema ka on viimasel ajal koeraga kõnelnud aga kuidagi kõhe hakkab

koer küsib mult et kas ma tean veel kedagi kel oleks automaatvastuvõtja"

1 comment: